تمام محبتت را به پای دوستت بریز نه تمام اعتمادت را. (حضرت علی علیه‌السلام)
خوش آمدید - امروز : جمعه ۳۱ شهریور ۱۳۹۶

حمایت از ما
رزرو اینترنتی هتل آپارتمان در مشهد
خانه » اس ام اس » گارانتی در سامانه پیامک چگونه است؟
گارانتی در سامانه پیامک چگونه است؟

گارانتی در سامانه پیامک چگونه است؟

گارانتی خدمات یکی از ویژگی های مهم انتخاب مصرف کننده به شمار می رود .

در بازار رقابتی این دوره  تضمین محصول خریداری شده توسط مشتری یکی از ویژگی های مهم و اساسی برای مشتریان می باشد
تا حدی که افراد حاضرند گاهی چند درصد هزینه بیشتر پرداخت کنند اما از کیفت کالا و خدماتی که آن شرکت بعد از فروش ارائه می دهد مطمعا باشند
اکثر کسب و کارها چه در زمینه فروش کالا یا ارائه خدمات از کیفیت محصولی که ارائه می دهند مطمعا هستند اما فردی که تصمیم دارد از مجموعه شما خرید را انجام دهد با شما آشنایی ندارد و طبیعی است که به سختی به کیفیت محصول شما اطمینان کند مگر در صورتی که شرکت شما در ازای مبلغی که دریافت می کند آن کالا را با تضمین به مشتری ارائه می دهند
علاوه بر آن با بروز هر گونه مشکل و نقصی در کالای خریداری شده  به وجود آید امکان تعویض کالا را به مشتریان خود ارائه می دهند و محصول مد نظر را تضمین می کنند تا افراد با خیال آسوده بتوانند خرید خود را انجام دهند
امروزه علاوه بر شرکت های معتبر که از امکان تضمین برای به فروش رساندن کالای خود استفاده می کنند، بلکه شرکت هایی که ارائه خدمات یا محصول دارند و یک مجموعه کاری کوچکی به شمار می آیند وارد عرصه رقابتی بازار شده اند و خدمات خود را گارانتی کرده اند و برای تمامی محصولات خدمات پس از فروش را ارائه می دهند تا مشتریان به آسودگی خاطر خرید را انجام دهند و اگر زمانی به مشکل برخورد کردند از گارانتی خود استفاده کنند
از جمله یکی از این شرکت ها پنل پیامک سحر می باشد که در صورت نارضایتی و عدم ارسال در سامانه و تحویل داده نشدن پیامک ها شرکت مربوط هزینه ی مشتری را برمیگرداند
البته مدت زمان تعهد شده ی سامانه ارسال پیام کوتاه با مشتریان خود با توجه به سیاست های کاری و مالی خود متفاوت است و در این زمان اگر اس ام اس های درخواستی شما از طرف سامانه پیامک ارسال نشوند می توانید هزینه را دریافت کنید
اما باید در نظر داشت اگر زمانی اشخاص خودشان منصرف از خرید شوند در صورتی که پنل اس ام اس اختلال فنی نداشته باشد امکان لغو حساب کاربری شما عزیزان وجود ندارد
خیلی از افراد برای خرید پنل اس ام اس ممکن است با دو دلی خرید را انجام دهند
هرگز این کارا نکنید برای راه کار می توانید قبل از خرید در مورد تمامی سامانه ها تحقیق کنید سپس یک پنل اس ام اس را با اطمینان خرید کنید
تجربه نشان می دهد تعدادی از افراد در یک برحه زمانی برای کار خود به پنل اس ام اس احتیاج پیدا می کنند و خرید را انجام می دهند و شروع به استفاده از پنل اس ام اس می کنند اما برای ارسال به راهنمایی های کارشناسان توجهی نمی کنند
و بعد از ارسال با پشتیبان های سایت تماس میگیرند که پنل شما خراب است و کسی با مجموعه ما تماس نگرفته است و…
هزینه را برگردانید
در همچون شرایطی هزینه عودت داده نمی شود به علت عدم دقت کاربر محترم نسبت به توضیح های ارسال توسط کارشناسان سامانه پیامک
زیرا بوجود آمدن گوشی های موبایل خیلی از مشکلات ارتباطی افراد  رفع شد و با گذشت زمان تلفن های همراه جای خود را به گوشی های هوشمند با امکانات جدید تر دادند
گوشی های هوشمند علاوه بر امکانات خوبی که به افراد ارائه می دهند بلکه وابستگی  شدیدی در افراد نسبت به گوشی های خود ایجاد کرده اند
به طوری که تمامی افراد حتی افراد کم سن دارای یک تلفن همراه می باشند
بنابراین ارسال پیامک با این حجم طرفدار می تواند یکی از پر رونق ترین بازار ها باشد

به شرط رعایت قوانین ارسال
ارسال اس ام اس شاید یک ارسال راحت به نظر برسد اما مانند تمامی شیوه های تبلیغاتی قاعده و قانون خود را دارد و اگر به آن ها عمل نشود ضرر اصلی برای مشتریان می باشد پس قبل از ارسال زمانی را برای نحوه ی ارسال بگذارید بعد از آن ارسال را انجام دهید
در ارسال های اس ام اس ناموفق به نکات زیر توجهی نمی شود
باهم به صورت خلاص به این نکات می پردازیم
اولین نکته و مهم ترین نکته زمان ارسال مناسب می باشد:
اگر در زمان نا مناسب ارسال کنید عملا هزینه خود را دور ریخته اید
دومین نکته: ارسال هدفمند می باشد
همیشه سعی کنید فقط برای افرادی اس ام اس را ارسال کنید که خواهان کالا یا خدمات شما باشند

سومین نکته:طولانی بودن متن پیام تبلیغاتی
این مورد را همیشه در نظر داشته باشید که صبر همه ی اشخاص به یک اندازه نیست پس متن اس ام اس مناسب همگان است که یک متن کوتاه و صریح و قابل فهم آسان باشد

همچنین اگر شما در سامانه پیامک سحر اس ام اس مبلغی را برای خط اختصاصی پرداخت کرده اید داخل پنل به صورت نا محدود می ماند اما نمی توانید زمانی که تصمیم به قطع همکاری داشتید درخواست بازگردان هزینه خط را از سامانه پیامکی داشته باشید
زیرا خط مورد نظر با نام شما در پنل ثبت شده و اختلال هیچگونه ارسالی وجود نخواهد داشت البته اگر اختلالی در ارسال باشد حق با مشتریان می باشد
یا در بعضی موارد دیده شده کاربران تصمیم به ارسال متنی را داشتند که متن مد نظر آنها در فیلتر قرار گرفته و ارسال نشده سپس با سامانه پیامکی تماس گرفتند و درخواست بازگرداندن هزینه ی پرداختی را داشتند به این علت که پیام ها ارسال نشده است در جواب این عزیزان باید گفت از نظر شما پنلی خوب است که طبق قانون عمل نکند پس بنابراین در این زمان امکان عودت مبلغ وجود ندارد
یکی از ویژگی های مثبتی که سامانه پیامک سحر اس ام اس دارد مشتریان می توانند قبل از  خرید  پیش فاکتور را دریافت کنند و از قیمت بسته انتخابی مطمعا شوند که بعد از خرید پیامک تبلیغاتی شرمنده مشتریان خود نشود
اما باز با این حال پیش می آید که کاربران قبل از خرید پیش فاکتور را دریافت می کنند و خرید را انجام می دهند مقداری از اعتبار پیامک را مصرف می کنند بعد مدتی با سامانه پیامک تماس میگیرند که دوست یا فامیل های آن افراد با قیمتی متفاوت پنل را دریافت کرده اند و تصمیم دارند پول را از سامانه پیامک دریافت کنند و از شرکت دیگر خریداری کنند در مورد قیمت های باید گفت که اگر شما با مجموعه ای تماس گرفتید هزینه ی هر اس ام را کمتر از قیمت مخابرات گفتند مطمعا باشید کم فروشی در کار است
در نهایت شما می توانید با هزینه ای که  پرداخت کرده اید بهترین بازاریابی را تجربه کنید اما این نکته را در نظر داشته باشید که سهل انگاری برخی از کاربران به خوب یا بد بودن پنل مرتبط نمی باشد

*

code

تمامی حقوق متعلق به سایت فارس لاو میباشد و کپی برداری از این سایت به هرصورت پیگرد قانونی دارد